Alltså nu har det gått för långt...



När jag äntligen kom in i trappuppgången efter att ha cyklat i motvind och snö hela vägen hem ifrån körlektionen, så fick jag se den här lappen och tänkte direkt när jag hade läst den att nu har det väl ändå gått för långt...

"Är tvättmaskinerna så dåliga att dom ska demonstrera om nya?" Det tog en bra stund innan jag förstod att dom självklart inte ska demonstrera om nya utan istället visa hur dom nya tvättmaskinerna funkar, som dom har satt in i en del lägenheter.... Hahaha, jag skrattade åt mig själv och insåg att jag var rätt så trött i huvudet efter en hel dag... ;)

Men jag bjuder på detta! ;)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA, trodde med de innan jag hade läst det sista ;)

2010-03-04 @ 19:50:58
Postat av: Johanna

Haha ja, dom skulle tänkt på valet av ord innan dom skrev lappen för det kan lätt misstolkas. ;)

2010-03-04 @ 20:58:59
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Tomas Jonsson

Och hur bra är en tvättmaskin där man behöver en demonstration för att förstå hur den fungerar?

2010-03-05 @ 23:15:40
URL: http://tomasrj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0