"Busigt"

Idag hade vi först svenska och när det inte är någon lärare i klasrummet blir det livat direkt. ;) Mattias tjatar hela tiden om att jag är "busig" och busar hela tiden, men det är nog inte bara jag som jävlas. Fast visst jag måste ju erkänna att det är roligare att "busa" än göra svenska. ;)

Mina papper och sammanfattning är helt nerkladdat med överstrykningspennor. Jag undrar vad Sara ska säga när hon läser igenom detta???  :P



Jag har ingen aning om vad Ante (även känd som Darin, visst är han lite lik;)) och Micke håller på med egentligen...










Jag tyckte Mattias skulle ha en blå prick i nacken, men det tyckte inte han. ;)





Ett tips till Sara: Ta INTE med överstryckningspennor! ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0