Dansuppvisning

Idag var det säsongens sista A-lags match, som spelades mot Kalmar och som tur var så blev det vinst för Fliseryd. :D

Vi var med och dansade med Småstjärnorna och barnen är så otroligt duktiga och jag blir så glad varje gång när jag ser att allt arbete som vi lägger ner verkligen lönar sig och framför allt att barnen uppskattar det och tycker att det är roligt. :D

Tomas Jonsson
har gjort ett jättefint inlägg om oss på sin blogg, så gå genast in och kolla! http://tomasrj.blogspot.com/2010/03/smastjarnor-i-fliseryd.html

Jag hoppas att det är okej att jag lägger upp dom fina bilderna som Tomas har tagit.









Ett STORT tack till Tomas! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0