Det tar sig...

Hej! :)

Idag var pappa och jag i Kalmar och hämtade Albin som har spelat innebandy hela helgen. Jag övningskörde dit, i Kalmar och hem, ja överallt så att säga. ;) Uppskattningsvis 18 mil tur och retur, enligt pappa. ;) Alltså, det gick faktiskt bra, riktigt bra! :D Inte ett endaste jävla motorstopp!!! Så detta höjde självförtroendet lite, kan ju vara bra inför morgondagens körlektion. :)

När vi kom hem var det mat och sedan buggkurs och nu har den här söndagsångesten sakta men säkert börja komma... Ångets på allt! Jag hatar att packa inför veckan för jag är alltid så rädd att jag ska glömma något viktigt och den här veckan är fullspäckad också, så då är det ännu mera grejer att hålla reda på och ännu mer saker som ska med. För att nämna några grejer som händer i veckan: utvecklingssamtal, möte, öppet hus på skolan, körlektion, riskettan m.m. Men denna skolvecka kommer avslutas med fest på torsdag! :D Och då kommer även den bästa också! :D

Nu ska jag packa färdigt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0