Förkyld

Igår kväll kände jag hur näsan började rinna och idag är det tyvärr inte bättre. Jag har gått omkring hela dagen och snorat och känt mig allmänt äcklig, men vad ska man göra än att vänta på att skiten ska försvinna? Dessutom är det ju inte så kul att se ut som Rudolf med röda mulen, men jag tror faktiskt att jag får skylla mig själv eftersom jag var ute och sprang två gånger i helgen och inandades en massa kall luft, inte bra. Jag hoppas verkligen att det här blir bättre för jag har inte tid att vara sjuk i helgen för då är det bland annat innebandynsdag och det är aldrig kul att vara sjuk.

Så för att bota det hela pressar jag en massa apelsiner och trycker i mig glass och hoppas helt enkelt på det bästa! ;)



God natt! ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0