Fredag

Heeej! :)

Skoldagen var egentligen helt meningslös. Vi som var klara med allt fick göra "extrauppgifter", typ skruva dit någon spånskiva och gå omkring och plocka småbitar och städa efter andra. Runt elvatiden var det kaos i bygghallen, alla som hade byggt trappformar dom här två veckorna hade bara slängt virket huller om buller och ingen ville egentligen städa, utan dom flesta stod typ bara och glodde och det såg ut som dom väntade på bättre tider, men allt skulle ju självklart vara i ordningsställt innan alla fick gå hem. Så till slut började jag undra om folket verkligen ville gå hem och ta helg...

Nu är jag i alla fall hemma i Fliseryd igen och Albin och jag har gjort mat, varit ute en sväng och matat änderna vid gamla bron och varit i affären och nu ska jag bege mig ner mot sporthallen för dansträning! :) Som vanligt blir det hårdkörning för nästa lördag är det innebandynsdag och då ska vi vara med och dansa hela dagen! :)

Ha en fortsatt bra fredag! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0