Helt slut!

Hej!

Idag hade vi sovmorgon till tio, så det var skönt och det var ännu skönare att vakna och se en skinande sol utanför fönstret! :D Dock så var det ändå väldigt kallt när jag skulle cykla iväg och det blåste som bara den.

I skolan pratade vi lite om projektarbeterna som vi ska börja med snart. Vi skulle även räkna ut materialkostnaden på två bodar och det gick mindre bra... Kristoffer och jag arbetade tillsammans, men kom däremot inte överrens om hur vi skulle räkna ut allt.

Efter lunchen hade vi idrott och så fort jag kom in i sporthallen och såg att det skulle bli hinderbana, så började man ju såklart att känna efter om man faktiskt kanske hade liiite ont i något ben eller en arm eller så...
Fy fan så jobigt det var! Ursäkta svordomen, men så jobbigt var det faktiskt. Vi skulle vara två och två och köra varannan gång, medans den andra vilade och totalt tolv varv var. Vi höll inte koll på hur många varv vi egentligen hade gjort, utan gav oss när alla andra var färdiga. Vi körde säkert för några varv med tanke på att alla i våran klass är så himla vältränade och bara flyger över alla grejer i racefart. Men hur eller hur så räckte det gott och väl för efteråt var jag helt slut och benen bara skakade och när jag skulle byta om så fick jag se världens blåmärke på armen och jag lär väl upptäcka fler för jag gjorde så gott jag kunde och slängde mig över alla plintar och bomar och slog i både armar och ben, men den smärtan kände jag ju inte då. ;)

Till slut var det ritteknik fördjupning och vi arbetade med kalkyler och räknade ut en massa grejer.

Nu blir det mat! :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0