Inte riktigt piggelin...

ÅHHHHHHHHHHHHH, fans jävla helvetes förkylning!!! Förlåt för alla svordomar, men jag blir så arg. Jag blir ALLTID sjuk när det är som minst lämpligt... Och jag är fasen inte sjuk ofta, peppar peppar ta i trä...

När jag vaknade så kände jag verkligen inte för att gå till skolan, men jag pallrade mig iväg och Mats ringde och kollade läget precis innan vi skulle börja första lektionen. Han ville försäkra sig om att allt var bra och att allt är lugnt i skolan, alltså en klassföreståndare som honom borde alla ha! :)

Skoldagen var väl som vanligt; svenska, religion och natur. På lunchrasten var vi även på Maxi en snabbsväng och vi smakade goda chips av någon snäll tjej, Mattias skulle briljera med någon stereo och blev istället rädd för sig själv när han höjde volymen och musiken dånade ut i affären, så han hoppade en halvmeter upp i luften. Fy satan vad jag skrattade. :P Jag skulle även bevisa för Kristoffer att det går att köpa pytonorm, krokodil, känguru m.m på Maxi, men jag hittade inte den skylten och likaså fanns det ingen personal tillgänglig som gick att fråga heller...

Efter skolan var det körlektion och jag körde runt lite och backade även runt gathörn. Lasse tyckte att det gick hur bra som helst, så det är jag färdig med nu och ska börja med huvudled, högerregeln m.m. Det som jag MÅSTE träna på är att INTE bli stressad när jag står still och har bilar bakom och ska iväg från en korsning eller liknande för då får jag typ panik och släpper kopplingen för snabbt, INTE BRA JOHANNA! SKÄRPNING!

Titta vilken härlig bild jag hittade! SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR...



Nu säger jag god natt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0