Lång dag

Hej! :)

Nu är jag äntligen hemma igen! :) Direkt efter skolan så hade jag riskettan i tre timmar, så nu är man trött, men det är skönt att ha det gjort och det var faktiskt intresant. Däremot så har jag svårt att sitta still länge, hehe. ;)

I skolan gjorde vi klart takstolarna och ska börja att sätta upp dom nu och spika taksvall m.m. Hahaha, bilden nedan är ju mycket fin... Det var påskmat till lunch idag och fy fan så äckligt det var! Äggen smakade jättelustigt och det var faktiskt inte bara jag som inte åt upp maten. ;) Det måste vara spännande att läsa om vad jag äter till mat och bildbevis på det också. ;)



Imorgon är det vanlig skoldag som gäller, men på morgonen skulle jag ha någon intervju med Jonas och pappa och mamma kommer på eftermiddagen för jag har utvecklingssamtal. ;) Magda kommer också. :D

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Tomas Jonsson

Ser ut som du bygger höghus av köttbullarna med en ägghalva som bottenfundament ;)

2010-04-02 @ 00:09:17
URL: http://tomasrj.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hahaha, ja något sånt ska det väl efterlikna, men det är faktiskt inte jag som leker med maten för en gångs skull. ;)

2010-04-02 @ 19:44:34
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0