Måndag

Heeej! :)

Idag vaknade jag runt sjutiden och gjorde mig iordning och åt frukost. Sedan cyklade jag till skolan på fem minuter (det är tur att jag har nära så man kan sova så länge som det bara går ;)) och påväg till mattelektionen mötte jag Tilda och Frida, så jag stannade och pratade lite med dom. :)

Efter matten var det religion och vi fick ut en uppgift som vi ska göra och lämna in och sedan fick vi gå. Det resulterade i två timmars matrast, så vi traskade bort till Maxi och prövade bland annat skor på Intersport. Jag insåg att jag har väldigt små fötter jämfört med killarna när jag provade skon nedan som det typ var storlek 45 i eller något.... :P



Till sist var det svenska i en timme och Mattias och jag var klara med våra sammanfattningar eftersom vi har gjort det hemma, men Kristoffer hade lite smått panik och Mattias sa precis när lektionen började: Idag chillar vi Johanna och säger inte till Sara att vi är klara. ;) Hahah och ja, lektionen blev väl rätt så "chill" fast Sara var framme hos mig en gång och kollade igenom texten, men annars så satt vi mest och kladdade med pennorna eftersom man skulle stryka under en del saker i sin kladd.

Efter det hade jag körlektion och jag parkerade och backade in och så. ;)

Nu blir det förhoppningsvis mat snart om jag inte har lyckats koka sönder potatisen...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0