Måndag

Hej! :)

Jag sitter här och äter jordgubbar och har även pressat apelsinjuice, så gott! :P

Skoldagen var väl som vanligt egentligen... Matte först på morgonen och sedan upp till nybygget. Den här veckan ska jag tillverka takstolar tillsammans med Johan. Idag hann vi inte så lång eftersom jag var tvungen att gå tidigt för jag hade körlektion vid två. Alltså, det är knappt så man tror att det är sant, men jag börjar faktiskt bli vän med körskolans bil nu. Jag har lärt mig att släppa kopplingen någorlunda sakta och jag börjar vänja mig vid att den är JÄTTEkänslig både vad det gäller gasen och bromsen, så det gäller att tänka efter när man kör den. ;)

När jag kom hem packade jag upp alla grejer, ringde jag till födelsedagsbarnet, åt mat och pratade även med dom andra där hemma. ;)

Sedan åkte jag till skolan igen för det var nämligen öppet hus på skolan ikväll och då skulle även några byggelever vara med ifall besökarna ville ställa frågor och så. ;)

Jenny hängde med en snabbsväng hem till mig efteråt, innan hon skulle hem igen. :)

Och imorgon har vi sovmorgon! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0