Måndag

Hej hej!

Sitter här och tuggar på en macka och lyssnar på lite bra musik. :P

IDAG SÄGER VI GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE PAPPA SOM FYLLER ÅR!!! :) (Om jag nämner åldern bli han så tjurig, så det skippar vi ;))

Idag fick jag skjuts av min snälla faster ner hit till Kalmar och jag åt nybakade frallor i bilen. :P

Först var det matte som gällde. Det är typ den tråkigaste lektionen för jag läser matte med en massa andra tråkiga klasser, så jag sitter i min egna lilla värld och räknar. Nästan hela min klass läste matte i höstas, så jag har ingen att fråga om hjälp och ingen att jävlas med när det blir tråkigt... Men som tur är så går ju tiden rätt så fort ändån. ;)

Sedan var det religion och vi fick tillbaka provet som vi gjorde innan sportlovet på judendomen och kristendomen och jag fick G! :) Alltså det var så jädrans svårt och jag skojade med Kristoffer om att jag inte kunde sova inatt på grund av detta och han gick faktiskt på det, men riktigt så illa var det ju inte. ;) Men det var helt klart det svåraste provet som vi har haft i religionen.

Matsalen var som vanligt  fullproppad med folk, men vi hittade plats hos målarna, så det var trevligt och det är då man inser att man saknar dom härliga människorna...

Till sist var det svenska och även där fick vi tillbaka ett prov och jag fick VG. En sak som jag verkligen inte förstod var hur hon hade bedömt. MVG var 50-52 stod det och Kristoffer hade 50 poäng precis, men då hade hon skrivit MVG-! Lustigt, jag menar är MVG 50 poäng och han har det så är det ju ett MVG och INTE ett MVG med ett stort minus framför! En annan i våran klass hade några poäng under G så det var tydligen IG+... :P Det kanske bara är jag som inte förstår hur hon bedömer med alla hennes plus och minus hit och dit...

När vi hade slutat gick jag till körskolan och gjorde astra i två timmar. Sedan var det bara hem och slänga ihop lite mat och där efter bege sig iväg och träna! :)

Imorgon har jag sovmorgon till tolv, så då kan jag sova hur länge jag vill. :D

GOD NATT!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0