Motiverad

När jag kom ner i motionsrummet och hade tänkt cykla lite så fick jag se att dom hade köpt in ett löpband. :) Så jädrans bra alltså! Så istället för att cykla satte jag igång med att läsa bruksanvisningen för det var lite invecklat med massor av knappar överallt, men jag kom igång och det var riktigt jobbigt. :P

Det är en väldans lyx att ha det här motionsrummet bara några meter ifrån lägenheten och man blir självklart ännu mera motiverad när det finns löpband nu också. :)



/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Den stora frågan är nu:

Vad är svårast att förstå sig på; Tvättmaskinerna eller Löpbandet? :P

2010-03-17 @ 14:28:10
Postat av: Johanna

Helt klart tvättmaskinerna för jag kan inte tvätta!!! :P

2010-03-17 @ 18:53:42
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0