NCC

Hej! :)

Idag har jag KPT-dag, vilket betyder att jag är ledig så mamma och jag har varit ute på OKG. Det har blivit ett sådant himla säkerhetspådrag där ute med säkerhetskontroller som man måste igenom för att komma in på området, men efter mycket om och men kom vi in och mötte pappa. Vi åt lunch i resturangen och jag tror aldrig att jag har blivit så mätt. :P

Efter att vi hade varit uppe på pappas kontor en stund, gick pappa iväg på möte och mamma och jag gick till området där NCC håller till och hälsade på arbetsledaren. Vecka 23 och 24 ska jag praktisera där ute och jag har även blivit lovad sommarjobb. :D Han pratade om lite allmäna saker och visade runt oss på bygget (som ska bli den nya säkerhetskontrollen). Alltså, det kommer bli så himla roligt och jag ser verkligen fram emot min apu. :D

Nu ska jag plugga, packa m.m och förhoppningsvis så ska pappa och jag hinna med att övningsköra ikväll också. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0