Onsdag

Hej! :)

Jag är nyss hemkommen ifrån stan och mamma och Albin har nu åkte hem till Fliseryd och jag sitter ensam här i lägenheten och ska snart hoppa in i duschen. ;)

Efter skolan kom dom och hämtade mig och vi åkte in till stan och åt på Athena och det har även blivit en hel del shopping, både på stan och Hansa City. :)

I skolan var väl alltid som vanligt egentligen; en massa räknande på mattelektionen, krig med överstryckningspennorna på svenskan (Kristoffer sköt även korken i huvudet på mig ett antal gånger ;)), tråkig naturlektion, äcklig skolmat och en till naturlektion med labb. Hela skoldagen i en mening, slå det om ni kan! ;)

Nu blir det duschen och sedan lite plugg.

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0