Onsdag

Hej hej! :)

Idag var det först matteprov som gällde och jag var så nervös och tänkte hej IG typ... Men efteråt så kände jag en sån enorm lättnad och det kändes som det faktiskt gick väldigt bra, så om jag inte får godkänt så har jag i så fall väldigt dålig magkänsla. ;)

När jag kom till nybygget så var det typ isbana utanför min barrack, kul tänkte jag och gick lite försiktigt, men drog nästan omkull, som om jag inte hade tillräckligt med blåmärken efter hinderbanan igår.

Idag har det varit strålande sol, men blåst och iskallt. Jag "råkade" klaga lite över kylan och Mattias var självklart snabb: "Och du ska bli byggare!". Det roliga var att Mats kom ut en stund efter och utbrast: "Idag var det kallt här ute!" Tydligen så var det ju inte bara jag som frös då. ;)

Vi har fortsatt att sätta panel på ena gaveln och det är lite pill med det när man kommer upp i takhöjd, men det ska nog bli bra. ;)

Jag tog även några bilder uppe på ställningen, så jag kan ju slänga upp dom här då. ;)

Ställningsbyggarna håller på med Hakiställningen.




Mattias sågar...



Och sågar...




Men det blir bra när det är färdigt! ;)



Nu ska jag byta om till träningskläder, äta och sedan iväg och träna! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0