Tisdag

Hej! :)

Så var redan halva skolveckan avklarad. ;)

Idag började vi vid tio och då fyllde vi i enkäter och fick även våra ställningskort och något mer bevis som vi tydligen ska ha på oss hela tiden uppe på nybygget och ännu viktigare ute på arbetsplatsen på apun sen. Av någon konstig anledning hade dom tagit korten som vi tog i ettan första skoldagen, så ingen var sig riktigt lik. ;)



Kaos i klassrummet...



Efter maten var det dags för veckans absolut tråkigaste lektion: Idrott och idag var vi indelade i olika lag tillsammans med B-klassen och spelade fotboll, innebandy, vollyboll och basket. Idrott är nog det enda undantaget där det inte är roligt att vara ensam tjej med 50 killar som blir galna så fort dom får syn på en boll. ;) Men men allting går och ibland så får man helt enkelt bara gilla läget. ;)

Till sist var det ritteknikfördjupning och Ola hade genomgång och pratade om ritningar och vi jobbade även med en massa frågor.

Sedan var jag och handlade och nu har jag ätit mat. Tyvärr så har jag blivit förkyld IGEN så det blir ingen träning ikväll... Jag vet inte om det är min allergi som spökar för näsan rinner hela tiden, inte kul.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0