Torsdag

Hej! :)

Efter skolan åkte jag hem och vi åt mat. :)

Sedan cyklade jag in till stan och träffade Cassandra. Det var evigheter sen vi sågs så det var verkligen jätteroligt att ses igen. :) Vi kolllade lite på stan och gick sedan ner till hamnen och satte oss i solen. Det kom fram hungriga änder som ville ha "Salta katten". :P





Vid tre hade jag körlektion och jag tror minsann att det gick bra. :) Körde lite vid Stensö, sjukhuset, något annat område som jag inte kände igen. Dock så såg jag två vita bubblor, men jag måste påpeka att det är ingen snygg färg på en bubbla. ;) Jag körde även lite inne i stan och tro det eller ej, men ingen blev påkörd eller så... ;)

Nu ska jag slänga i mig någon macka och plugga!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0