Torsdag

Hej! :)

Alltså vart tar dagarna vägen??? Det var ju måndag nyss och nu är det torsdag igen! :O Men gud så härligt med fredag imorgon och då går vi bara till halv tolv. :)

Halva dagen har vi haft utbildning på bultpistol. Först hade Ola genomgång och vi såg även på film. För att bli godkända och få det här kortet måste vi göra ett prov, så det gjorde vi också. Sedan sköt vi först med en Hiltipistol i en bräda som skulle fästas i betong och sedan med en annan sorts pistol i en stålregel som skulle fästas i betong.

Efter det gjorde vi klart ena gaveln på boden och Micke och jag började med läktövningen ute på taket. Så vi ska läkta två sidor och lägga två sorters pannor. Finns det något roligare än att lägga tegelpannor? :)

Sommaren 2006 la vi om vårat tak hemma och då var jag med och la tegel och tyckte att det var väldans kul, så det var lite så jag upptäckte mitt intresse för detta. ;)

Jag gick lite tidigare ifrån skolan för att hinna i tid till körlektionen och även idag gick det bra med körningen. :D

Nu ska jag ner och träna i motionsrummet!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0