Träningsvärk är härligt!

Så var jag hemma igen ifrån Bodypumpen och jag kommer ha ännu mer träningsvärk imorgon än vad jag hade efter hinderbanan på idrotten igår. Dessutom har jag som sagt var ett jättestort blå/lila blåmärke på höger överarm, så det var ju lagom kul att flasha det på träningen, dom trodde nog att jag hade blivit misshandlad eller något... ;)

Nu har jag duschat och pratat lite med mamma i telefonen och ska göra mackor nu och se på "Fuskbyggarna" och se hur man inte ska göra. ;)

Imorgon blir det skola som vanligt och på morgonen ska vi ha utbildning på bultpistol och sedan göra ett prov på det, så vi blir godkända och får det kortet.

Efter skolan blir det även körlektion.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0