Vad ska vi ha till middag?

Varför inte zebra eller kanske struts? Pytonorm låter ju också gott. ;)

Jag råkade nämna det här någon gång för Kristoffer, just att man kan köpa pytonorm, känguru, krokodil, struts m.m på Maxi i Oskarshamn och han trodde att jag ljög. För det första så kan jag inte ljuga, utan att börja gapskratta och för det andra tycker jag att det är väldigt fult.

Så vi har tjatat om det här och i måndags visade jag honom den här bilden och då blev han helt tyst. Hahaha, Johanna har alltid rätt. ;)

Nu ska jag bara bevisa att våran bil kan parkera utav sig själv också, men det är en annan historia. ;)



/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Här är beviset på att bilen kan parkera själv:

http://www.youtube.com/watch?v=QcE-jLiLpy8

2010-03-31 @ 14:26:19
Postat av: Johanna

Bra! Detta ska jag minsann visa och när jag får körkort blir det "in real" också, haha. ;)

2010-03-31 @ 21:31:56
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0