VW ska det va!

Pappa kom hem ifrån Sibbetorp för en stund sedan och sa att han hade dragit igång min bil och den startade utan problem!!! Dessutom har den stått ute i kyla och snö nu i över 4 månader! Det känns skönt att jag kan lita på min älskling och idag fick han äntligen komma in i verkstaden också . ;)

Evelina blev däremot förbannad och avundssjuk för hela vintern har hennes volvo (som ni ser i bakgrunden på bilden) krånglat och den har inte velat starta och även dött när dom har kört med den så dom har fått bogsera hem den...

VW SKA DET VA!!!

Jag ser fram emot den dagen jag får mitt efterlängtade körkort och min fina bil blir klar! :D



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0