Allt förutom plugg...

Haha, ja. Jämt när jag väl har bestämt mig för att plugga så börjar jag med det en liten stund och när det sedan blir tråkigt (efter sisådär tio minuter) så drar jag antingen igång Spotify eller loggar in på msn och sen är det kört för då är jag fast!

Just nu sitter jag och skriver på naturuppsatsen, samtidigt som folk från både höger och vänster ska börja prata och det är absolut inget negativt, utan jag får skylla mig själv som är så trög och loggar in. ;)

För övrigt så har jag typ kört fast med naturen så det är därför jag skriver här istället. ;) Jag är lite smått irriterad över vår naturlärare som tydligen tror att vi ska bli några jäkla naturvetare, istället för byggare. Enligt min åsikt så är naturkunskap ett väldigt onödigt ämnen och det borde verkligen inte vara något krav på att läsa det, men men snart är den här skittråkiga kursen över och då blir Johanna glad igen. ;)

Nu måste jag försöka att återgå till arbete, innan det är dags att sova. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0