Deprimerad

Ja, fy alltså! Jag blir så trött på allt... Okej, inte allt, men idag så vaknade jag med världens förkylning. Trodde det skulle bli bättre, men i fasen heller. Jag har vaknat ett antal gånger inatt och näsan rinner, huvudet värker, det gör ont i halsen och jag fryser och svettas på samma gång...

Så idag har jag faktiskt inte orkat göra någonting alls, utan bara tyckt synd om mig själv. ;)

Men för att försöka må liiite bättre så nöter jag spotify och snart ska vi äta glass. Det blir fint för halsen. :P

Ni har förmodligen redan slutat läsa, med tanke på att det inte var något intressant jag skrev ovan och fråga mig inte varför jag skrev det... Förmodligen uttråkad.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0