Fans jävla helvetes skit...

Jag tror jag lägger mig ner och gråter snart eller nått...

Just nu är det alldeles för mycket i mitt liv och bara för att nämna något så har vi massvis av uppgifter och prov som ska göras i skolan, innan vi går ut på apu. Bland annat ett stort kostprojekt och detta ska jag lämna in imorgon, men när jag skulle öppna alla mina wordfiler, så gick inte det för datorn har fått virus! Så till slut när jag insåg att det inte kommer att öppnas hur jag än gör, så får jag skriva om allt för hand! Fy fan vad förbannad jag är just nu och jag funderar på att strunta i den här jävla skiten och gå och dra täcket över huvudet istället och sova...



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0