Första maj

Hej hej! :)

Just nu sitter jag och tråkar och väntar på att maten ska sjunka. Det blev grillat till middag idag. :P Albin har lovat att hänga med ut och springa spåret och jag har inte tränat något alls på sistone så nu måste vi ut och röra på oss!

Idag har jag pluggat lite svenska och formbyggnad. Jag har även övningskört med mamma till Mönsterås och vi har handlat lite och så.

Igårkväll var det dansavslutning med båda grupperna, så det blev glass och dans (såklart ;)). Nu har vi i alla fall tagit "sommarlov" ifrån dansen ett tag och det behövs verkligen. Det har blivit lite för mycket på sistone, så nu kan man släppa det här ett tag och ta nya tag senare. :) Och någon riktig ledig fredagskväll har varken Magda eller jag haft på länge.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0