Halkbana

Idag var vi iväg till Emmaboda och körde halkkörning. Jag fick börja att köra ditvägen och i Nybro mötte vi upp en annan trafikskola och turades sedan om att göra omkörningar till Emmaboda.

Halkkörningen gick bra och det var faktiskt kul och det känns väldigt bra att ha gjort det nu. Ett litet steg närmare körkortet i alla fall. ;)

Nu har jag varit och handlat och även fått i mig lite mat. Resten av dagen ska jag ägna åt plugg... Jag måste verkligen det nu, annars blir det aldrig av och det vore väl synd att börja strunta i skolan nu, när det har gått så bra hittills och det endast är 8 skoldagar kvar. ;)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: P

Hoppas att du kommer ihåg detta till vintern nu!!!

2010-05-25 @ 17:48:07
Postat av: Johanna

Du menar att jag ska komma ihåg hur roligt det var att sladda omkring? Jag kommer ju förfasen bli en fara hemma i byn! ;)

2010-05-25 @ 18:00:49
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0