Johanna är äntligen vaken

Jag somnade inte förrens två inatt, så tio timmars sömn var behövligt efter gårdagen som var lyckad i alla fall. Efter skolan var jag och jobbade hos mamma på Åsens blommor. Eftersom vädret var skit, så var det inte mycket att göra och ute gick det knappt att vara, utan att man frös ihjäl eller blåste iväg. Så det var ganska så lugnt med andra ord. ;)

Efter att vi hade stängt, så var det bara hem och slänga i sig mat och göra sig iordning för kvällen. Vi var hos Lotta och Bengan en sväng innnan hela gänget begav sig till parken i Oskarshamn. Det var Zekes som spelade och dom var faktiskt väldigt bra. En hel del dansande blev det också. Jag vet inte hur många gånger jag blev trampad på fötterna, men vad gjorde det? Kul var det i alla fall. :) Till sist när varken fötterna eller huvudet hängde med längre så åkt vi hem och stupade i säng. Jag måste tacka alla för en trevlig kväll och för all dans! :)

Ikväll skulle vi egentligen ut på fest, men jag tror fasen inte att jag kommer orka det så det blir till att stanna hemma och mysa istället. Haha, tråkiga Johanna. :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0