Ledig

Hej hej!

Idag har jag det så bra så jag är ledig eftersom vi har KPT-dag. Dock så har jag typ sovit bort halva dagen... Evelina kom in och väckte mig vi halv elva och sa: "Näe, nu får du ta och gå upp Johanna!", fast det var inte så lätt eftersom jag hade en kelig katt i sängen. :)

Nu har vi i alla fall varit ute och gått en sväng och även varit i affären. Resten av dagen ska jag göra det som Johanna är bäst på nämligen plugga. Jag kan erkänna att det var ganska så mycket ironi i den meningen. ;) Imorgon har vi ett ganska så stort byggprov på ritningar, kalkyler, byggprocessen, utsättningar m.m och jag måste även plugga på trafiken... Så jag är inte sysslolös i alla fall. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0