Lördag

Fy, jag är så trött så jag orkar knappt skriva något här...

Idag har vi i alla fall varit i Kalmar en sväng och handlat lite. Jag övningskörde med audin och det gick väl ganska så bra, tror jag. All körning är ju självklart bra träning. ;)

Kvällen har tillbringats på Kvillegärde hos farmor och farfar för farmor fyllde år i onsdags, så det har varit kalas med en massa god mat. :P Alltså, om inte jag har gått upp i vikt efter att den här helgen är slut så vore det nästan konstigt för det har varit kalas hela helgen med alldeles för mycket gott. ;) Haha, fast det är nästan bara bra om jag går på mig för om en vecka ska jag i NCC-byxorna och dom trillade av mig så fort jag drog upp dom, för ungefär en månad sedan. Så jag har i alla fall en anledning till att äta onytttigt. ;)

Nu sitter jag och ser på Eurovision song contest och jag orkar verkligen inte lägga ifrån mig datorn, borsta tänderna, leta rätt på katten och gå och lägga mig... :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0