Måndag

Hej! :)

Det är som vanligt fullt upp, men jag ska försöka skriva lite nu. ;)

Idag hade jag först matte och jag fick G på provet som vi gjorde förra veckan. Det var en sådan otrolig lättnad och jag var nöjd, men visst kunde jag kanske lite mer... Annika, matteläraren var kanske lite besviken på mitt resultat. Hon menar på att jag borde ha högre ambitioner än G eftersom jag tydligen kan mer än jag tror och hon tyckte att jag skulle läsa matte C! Nej, nej, nej... Jag gillade matte fram tills B-kusen, så nej jag är glad om jag klarar den här kursen. Just nu känns det som att jag faktiskt har viktigare saker att satsa på...

Annars så har det väl inte hänt så mycket i skolan... Jag har kladdat med en massa falurödfärg. :P Haha, till slut så hade jag färg i håret, ansiktet, på kläderna och man kunde faktiskt tro att jag hade haft ihjäl någon för händerna var alldeles röda. :P

Sen hade jag körlektion och även idag så gick det väldigt bra. :) Tro det eller ej, men den här gången blev jag inte förföljd och det var ingen som påpekade min körställning. ;)

Nu ska jag duscha och plugga!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0