Måndag

Hej hej! :)

Idag har jag som sagt var pluggat liiite, kanske inte allt för mycket, men det får gå ändån. ;) Det är verkligen inte lätt att plugga inför provet imorgon för det är svåra grejer som det är svårt att förbereda sig inför, typ ritningsläsning.

Jag fick sånt himla dåligt samvete förrut när min mobil ringde och jag bara slängde på luren, eftersom jag inte kände igen nummret och inte heller hörde vem det var. Det visade sig dock vara en klasskompis som ville ha hjälp med provet. Haha, fy fan vad taskig jag är alltså... Men tyvärr så ringer det ofta lustigt folk till mig och då brukar jag slänga på luren, men jag ska bättra mig nu och uppföra mig härdan efter. ;)

Dagen i sin helhet har varit ganska så lugn faktiskt. Evelina och jag har varit hos mormor en sväng och jag har även klippt gräset.

Imorgon börjar jag inte förräns två, men jag ska åka ner till Kalmar på förmiddagen någon gång. ;)

Nu blir det snart till att sova!

God natt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0