Måndag

Hej! :)

Så var det måndag igen och idag hade jag först matte på morgonen och det var nästan så man satt och somnade faktiskt, så trött var jag. :P

Sen var det religion och då såg vi på en dokumentär om "domedagen". Tydligen så går ju jorden under 2012 eller så träffas vi av en komet om några år och sen var det en massa andra teorier. Det hela var bara deprimerande och tanken på att vi snart kanske kommer att dö är ju skrämmande. Jag vet faktiskt inte vad jag tror på...

Jag har kommit på att jag har en väldans ångest inför princip ALLT just nu; skolan, allt som ska göras innan vi slutar, apun, körkortet... Jag tror jag får panik snart och bara ger upp allt till slut för just nu är det för mycket. Samtidigt så försöker jag se det positiva istället för att tänka på allt som måste göras hela tiden, men det är svårt...

Fy vad deprimerad jag är, men jag tvingar ingen till att läsa denna meningslösa blogg.

Efter skolan gick jag hem och gjorde mat och sen så har jag inte orkat göra mycket mer idag för jag har haft en extrem huvudvärk och det måste bara bli bättre tills imorgon!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0