Måndag

Hej! :)

Måndag är helt klart veckans rörigaste dag; åka hit och cykla dit, nycklar här och nycklar där som man ska hållla reda på. Det är kläder som ska med hit och kläder som ska med dit och för att man ska överleva den långa dagen är det frallor nu, frukt sen, ännu mera mackor sen. Jaa, alldeles för mycket att hålla reda på egentligen... Men på något vis så har jag oftast koll på allt, trots att jag kan vara ganska så förvirrad. ;)

Skolan var väl som vanligt egentligen; jag hade matte på morgonen och nu är det även byggvecka igen. Det är galet lite tid kvar till apun och jag fattar inte vart dom här två terminerna har tagit vägen... Det går alldeles för snabbt, men det är väl så när man har roligt. ;)

Efter skolan var det körlektion i vanlig ordning och det gick faktiskt väldigt bra idag, trots att det var värsta rusningstrafiken. Jag körde mot anvisningar och det var faktiskt roligt. :)

Nu har jag lagat mat och ätit och ska packa upp alla grejer nu. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0