Onsdag

Heej! :)

Idag var det först matteprov på morgonen och det var jättesvårt (vad annars?). Jag gjorde det jag kunde, men till slut så orkade jag inte med alla x hit och dit, så ja jag hoppas verkligen att jag blir godkänd.

Idag har vi kört saxlift och ja, haha. Det var roligt, men lite krångligt. :P

Jag minns så väl när pappa och dom byggde sporthallen och vi var med varje kväll och körde skylift. Haha, det var ju det roligaste vi visste och vad vi skröt om det i skolan. "Vi mååålar inte, vi åker skylift!". Hahaha, ingen som fattar, men ändån... ;)

Jag har även satt klart taklisterna och efter skolan var det körlektion och jag körde motorväg och det gick bra, men jag var med om världens konstigaste grej. Jag ska ta och berätta det sen... ;)









/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0