Saknar...

Idag när jag var inne och körde i stan så fick jag syn på min gamla moped! Fast om jag inte hade sett registreringsskylten, så hade jag nog inte känt igen den för den var repig och dan och inte alls lika fin som förrut, tyvärr.

Killen som köpte den utav mig (i augusti någon gång) var ifrån Kalmar och hämtade den och sen körde han den ända hem till Kalmar ifrån Fliseryd. Det visade sig sedan att han bodde hos en utav bygglärarna (målarnas klassföreståndare) och i vintras så hade han tydligen kört i med den, så det förklarar ju saken.

Men jag måste erkänna att jag saknar den liiite för den gick ju så bra och "moppetiden" var ju rätt så rolig, haha. ;)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0