Söndag

Hej hej! :)

Halva dagen har gått åt till en massa plugg. Jag har läst ut körkortsboken en gång och kommit halvvägs med mitt naturarbete, så jag tror faktiskt att jag kommer kunna somna utan ångest inatt.

Vi firade mamma lite på morgonen, innan hon åkte och jobbade och i eftermiddags var vi även hos mormor och fikade. :)

Nu är det alltså sista veckan i skolan innan sommarlovet och nu är det byggvecka som gäller. Det betyder tyvärr inte att allt är "chill", utan tvärtom. På onsdag har jag slutprov i matte B och på fredag har jag prov i naturkunskap och även inlämning på världens största arbete då med, så nu jäklar är det bara till att bita ihop och nästa helg ska jag bara ta det lugnt och inte tänka på skolan alls för då är det NCC som gäller istället. ;)

Nu ska jag snart sova för imorgon blir det till att gå upp tidigt igen...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0