Söndag

Hej! :)

Idag har det varit sol till och från hela dagen, så himla skönt alltså. :)

Jag har pluggat ännu mera på formbyggnaden och så fick jag nyss reda på att provet är framflyttat en vecka, så typiskt alltså... För en gångs skull så tänkte jag vara duktig och vara ute i god tid och inte plugga som en galning kvällen innan, vilket annars är ganska vanligt om man heter Johanna och inte tycker om plugg. ;)

Pappa och jag har även börjat riva altanen och vi har även tömt dammen och ska rengöra den och släppa i fiskarna igen. Precis som varje år så får man upp massvis utav salamandrar när man håvar upp all skit på botten och jag kan inte påstå att dom är så särskilt trevliga när dom krälar omkring på gräsmattan.



Nu ska jag packa och plugga, som varje söndag.... ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0