Ställningsbyggnad

Hej! :)

Sista veckan i skolan nu då! Nästa måndag befinner jag mig på NCC på OKG istället, lustig känsla alltså. ;)

Just nu är det typ kaos i skolan. Allt ska bli klart den här veckan, så det är mycket städning och mycket saker som vi ska gå igenom.

Sonny, Elof, Kristoffer och jag har byggt monsonställning idag och precis när vi skulle gå ut och börja så öppnade sig himlen och det har även fortsatt att spöregna hela dagen. Till slut så stod jag i ett vattenfall ifrån det andra våningsplanet när vi langade upp alla grejer. Vattnet bara vräkte ner och det kändes som om jag hade badat med kläderna på. :P Haha, men vad kan man göra mer än att bita ihop och se glad ut? ;)

Haha, förresten så trodde jag faktiskt att jag skulle lägga mig ner på backen vikt av skratt förrut när Stefan (läraren) sa att ställningen var busig! HAHAHAHA och det var ju inte bara en gång heller, utan han upprepade det ett antal gånger när han förklarade att den kunde röra på sig och vad det nu var...

"Busa", "busigaste", "busunge", "busigt", "vad du ska busa Johanna!"... hör jag ett antal gånger om dagen och jag vet inte hur det ska gå nästa vecka. Jag tror nämligen inte att dom "busar" ute på NCC tyvärr... ;)













/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0