Ta mig härifrån!

Jag tror faktiskt att jag blir galen snart!

Hägg har spelat heeeeeela eftermiddagen, rättare sagt; ända sen jag kom hem! För en gångs skull är det INTE dragspel, utan han klinkar på någon jävla keyboard och det låter inte bättre det. Det här kan verkligen inte klassas som musik, utan snarare som oväsen för det låter inte bra.

Skönt att det är fredag imorgon i alla fall så jag får komma ifrån det här oljudet ett tag...

Dock så blir det fullt upp imorgon. Jag slutar vid halv tolv och då ska jag direkt till Mönsterås och jobba hos mamma. Sist jag jobbade där kom det fram en kund som utbrast: "Du ser ut att kunna det här! Vi behöver hjälp för vi ska anlägga ett land vid en garageuppfart och vi hade tänkt oss några former av perener." Haha, jag vet knappt vad en peren är, så sånna grejer får man överlåta till mamma. ;) Det blir i alla fall jobb hela dagen och sen är det bara hem till fliset och byta om och göra sig iordning för på kvällen ska vi till parken i Oskarshamn. Vi ska nämligen ut och dansa med "buggänget". ;)

Så nu ska jag packa och sedan sova för det lär bli en lååååång dag imorgon!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0