Tisdag

Hej! :)

Precis som varje tisdag så hade vi sovmorgon till tio och det var en kille här och bytte lås idag på morgonen och jag trodde att han hade förstått att jag var hemma, så när jag skulle äta frukost så gick jag bara förbi i hallen och hejade och han hoppade till och blev livrädd och utbrast: "Näe, nu måste jag nog ta och sätta mig ner ett tag efter det här". Haha, är jag verkligen så skrämmande? ;)

I skolan hade vi först prov i formbyggnad och det var jättesvårt, men det var väl egentligen ingen som trodde något annat när det var Lasse som hade gjort provet... Allt pluggande på häftena var meningslöst för det här var frågor som vi inte ens hade gått igenom, så egentligen borde ingen kunna få IG för det här var överkurs. Det tror jag faktiskt Mats till och med kan hålla med om.

Efter lunchen var det idrott och vi sprang Ängörundan. Usch, säger jag bara!

Till sist så var det ritteknikfördjupning och där hände det faktiskt inte så mycket.

Efter skolan träffade jag Cassandra och vi var på stan och fikade och kollade lite i affärerna. Det var evigheter sen jag såg Cassandra och även var på stan, så det var kul. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0