Tisdag

Hej! :)

Idag började vi inte förrens vid tio och då hade vi byggteori och kollade bland annat på film om formbyggnad.

Efter lunchen var det idrott på Frediksskans. Fy fan säger jag bara! Det är veckans värsta lektion och speciellt uteidrott på platsen som Gud glömde. Det blåser konstant och det är iskallt. Idrottspraktikanten hade på sig hur mycket kläder som helst och till och med vantar och mössa! Själv sprang man omkring i shorts. Det hela kunde inte bli så mycket värre när hon sa att vi skulle ha fotboll.

Hur som helst; Jag överlevde även den idrottslektion otroligt nog och till sist hade vi ritteknikfördjupning och då tyckte jag mest att vi busade. ;)

Efter skolan så var det tänkt att jag skulle träffa Cassandra på stan, men eftersom regnet vräkte ner så struntade vi i det och jag cyklade hem istället.

Så nu har jag tagit mig en varm, lång dusch och nu blir det snart mat! :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0