Torsdag

Hej hej!

Jag kom nyss hem och nu är jag helt slut och hungrig med för den delen, men jag tror det blir mat när som helst. :P

Idag hade jag en dubbel körlektion så vi hann med mycket; parkering, vändning i korsning, stadskörning m.m. Så nu är jag trött. :P

I skolan hade vi först svenska och då skulle vi läsa boken och komma fram till en film som vi ska se imorgon. Tydligen så hade jag inte behövt komma på morgonen egentligen eftersom jag hade läst ut boken, men det var ju liiite sent av Sara att säga det då. ;) Och eftersom jag älskar att sova och hatar att gå upp tidigt, så kändes det lite surt att hon inte kunde ha sagt det igår. ;)

Sen var det religion och till sist naturkunskap. Tråkigt, tråkigt, så då blir det alltid en massa bus och bilderna nedan är inte så seriösa, haha. ;)



Haha, Mattias mutar med pengar... ;)



Nu ska jag ägna kvällen åt en massa tråkiga saker, men tyvärr nödvändiga. Det lär sluta med att jag somnar...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0