Torsdag

Hej! :)

Idag hade vi bara svenska från 8:10-9:40, så ja skoladgen blev kort och kändes faktiskt ganska så meningslös. Sara gick igenom hur vi ska gå till väga med projektarbetet och vi började även skriva lite. Men som vanligt så blev det inte mycket gjort. I mitt ena öra tjatade Mattias om att busa och i det andra tjatade Kristoffer om att vi borde jobba. Busa, jobba, busa, jobba... Haha, jag säger då det. :P

Snacka om engagerade! Eller inte... ;)





Efter skolan satt jag på körskolan i fyra timmar och körde Astra. Alltså, den dagen jag slipper tänka på det här körkortet, den dagen vet jag inte vad jag kommer ta mig till ;)

Sedan var jag och handlade lite, cyklade hem och gjorde mat och efter det hade jag körlektion. Jag körde det sista inne i stan och det var som vanligt värsta rusningstrafiken vid fyra, men det gick bra. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0