Torsdag

Hej hej! :)

Jag blir så trött på det här tråkiga vädret och tyvärr så ser det inte bättre ut till helgen...

Själv så är man ledig ända fram tills tisdag eftermiddag, så jag är hemma i Fliseryd nu, men bättre väder hade ju varit lite roligare.

Så ja vad händer idag egentligen?

Vi har nyss ätit kladdkaka som jag slängde ihop förrut och nu ska Evelina och jag till affären. Eventuellt så ska pappa och jag ut en sväng till Sibbetorp också och greja lite med bilen.

Emma skulle ha med mig ut ikväll, men nej det orkar jag verkligen inte... Känner att jag börjar bli förkyld och är inte så pepp på att åka ner till Kalmar igen, så jag stannar hemma istället. Jag känner mig så social alltså. Haha, jag är en tråkig människa som hellre sitter hemma och tråkar än att gå ut med mina vänner och dansa och ha kul. Haha nejdå, det får helt enkelt bli nästa gång istället. ;)

/Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0