Kanotorientering

Halva skoldagen har bestått av kanotorientering och det var precis samma bana som förra året, så hade man bara minnet med sig så var det inte så svårt att hitta alla kontroller. ;) Frida och jag paddlade tillsammans och det blev som vanligt mycket skratt. :)

Så här i efterhand så förstår jag inte hur jag hann med att ta alla dessa bilder eftersom vi hade fullt upp med paddlingen. Frida skyllde på att det var fel på kanoten eftersom den gick snett hela tiden, haha. Men det gäller fasen att paddla hela tiden och ta i som bara den för annars så blåser man iväg. :P







Frida under påfarten till Ölandsbron













När inte armarna orkade med längre så "liftade" vi med Johan och Kristoffer. Det var dock inte så uppskattat, men vi tyckte det funkade bra. ;)





Tilda och Axel :)



Frida in action. ;)





Oj, vad roligt det är! ;)



Tilda och Axel påväg in i tunneln...





Haha, Frida låg ner och tog i med händerna och jag låg på golvet och höll på att skratta ihjäl mig för på nått jäkla vänster så körde vi bakklänges hela tunneln så jag såg ingenting... :P





Haha, detta var grymt kul och vi klarade oss även undan regnet. :)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0