Det blir sällan som man tänk sig...

Igår kväll så begav oss Magda och jag till Oskarshamn för att möta upp Emma och Markus vid bussen. Fy fan säger jag bara för väglaget. Det hade kommit jättemycket snö så vägen syntes knappt och tur var det nog ändå att jag hade Tiguanen och inte Beetlen. ;)

När vi kom fram till lascala så upptäckte Emma att hon hade glömt sitt legg, så ja vad gör man då egentligen? Vakten vägrade släppa in henne och åka och hämta det skulle ta hela kvällen, så dom tog bussen hem igen... Så himla tråkigt alltså. I det läget kände man sig väldigt hjälplös.

Vi kom in i alla fall och jag hann inte med att ta av mig jackan förrens jag typ blev idiotförklarad. Eftersom jag inte orkade göra iordning håret, så hade jag hatten på mig och Magda lurade i mig att man kanske inte fick ha hatt inne för hon trodde inte att man fick ha keps heller. Jag som är van vid att alltid ta av mig mössan och det på jobbet genom säkerhetskontrollerna frågade till slut vakterna om jag fick ha hatten på mig och ja, det fick jag ju givetvis. ;)





/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0