Just Dance

Ja jädrar vilken kväll det blev igår! :D Fake spelade grymt bra och vi stötte på en del "kändisar" ifrån Latitud bland annat. ;)

Det var ett väldans ös och jag minns inte när jag dansade så mycket senast, hehe. Jag kan säga att det känns i benen idag och när vi skulle gå till bilen så ville jag bara slita av mig skorna och gå barfota för fy så ont jag hade i fötterna.

När vi skulle hem så var det minusgrader och frost, så Magda skrapade rutorna och fick dessutom hjälp. Haha, när Ida och jag precis hade satt oss i bilen så sliter två killar upp dörrarna och en tjej står och hjälper Magda med att skrapa. En utav killarna sätter sig och drar igång bilen och drar på värmen för fullt. Haha, väldigt lustigt var det, men trevligt med hjälpsamma människor. ;)







/Johanna


Kommentarer
Postat av: Evelina

Håller revbenen fortfarande?:P Ditt nya Snö-armband var snyggt, helt i din stil. Ha det bra!

2010-11-07 @ 18:39:37
Postat av: Johanna

Hahaha ja, tro det eller ej. Igår kväll kände jag nästan ingenting, men idag är det värre igen, men någon gång ska det väl bli bra.



Ja jag är så nöjd med det. :)



Ha det bäst och hälsa Brownie!

2010-11-07 @ 18:45:48
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0