Lite bus

Jag skulle vilja påstå att jag är ganska så bra på att jävlas med folk och jag tycker dessutom att det är rätt så kul. Eller ja, väldigt kul till och med. ;)

På jobbet så får man givetvis ta en del skämt och bus och dom försöker hela tiden att lura mig. Så det gäller att ha huvudet med sig och kanske ge igen lite ibland. ;)

Igår så fyllde vi en handkrämstub med latex och idag på morgonen så ställde jag dit den på ett utav fikaborden och när vi skulle gå hem så skulle givetvis alla smörja in sig. Hehe, ja ni förstår ju själva hur det blev och latex går liksom inte att tvätta bort för då blir det bara ännu kladdigare, så man måste torka bort det. :P

När vi skulle åka upp och byta om så sprang jag fram först till bilen, så jag fick köra (och slippa att sitta bak i skuffen) och när Holmberg och jag drog upp dörrarna så blåste Emils parkeringstillstånd iväg. Långt som bara den för det är ju storm så han började springa iväg. Jag körde fram med bilen för att hämta upp honom och när jag trodde att han var inne, så gjorde jag en rivsstart och körde iväg. Hehe, det var bara det att han var inte riktigt inne... Men det gick bra som tur var och det känns som om jag har gett igen nu för han höll på att backa över mig förra veckan, så vi är nog kvitt nu. ;)

Det där med handkrämen däremot kommer jag nog att få äta upp på ett eller annat sätt, men det är så det är i den här branschen och jag har till och med ont i magmusklerna utav allt detta skrattande. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0