Livet springer iväg!

Jag hinner knappt med! :O Vart tar all tid vägen egentligen?

Just nu skulle jag kunna gör en lång lista på allt som är bra med mitt liv. Visst, det finns säkert mindre bra saker också, men just nu så överväger allt det positiva och jag är så nöjd! Ja, helt nöjd blir man ju aldrig egentligen även om man kanske borde vara det. Det gäller nog att leva i nuet, även om man försöker planera framtiden också. ;)

Åhhh jag sitter här med världens mest positiva energi och det känns liksom som om allt kommer att lösa sig, enligt min magkänsla. Iihhhhhh, gaaalet bra! :D

Alltså jag vet i fasen vad jag flummar om egentligen, men hur som helst. Idag har vi bilat bort asfalt och lyft bort stora betonglock på ettan/tvåan och Mats har även varit på besök, så himla roligt! :) Dock så hade vi krångel med att komma in på trean så pappa fick ringa en vakt och fixa det. Det löste sig och jag visade runt lite och vi var även och åt lunch. En hel del prat blev det självklart om allt möjligt och så träffade vi även på min andra chef. :)

Nu ska jag flumma ut i köket och steka ägg! :P



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0